L'apparizione di Hisern nantu à FIME 2022

nutizie

L'apparizione di Hisern nantu à FIME 2022

Perchè FIME?

Perchè hè a prima linea di i dispositi medichi;

Perchè cù u megliu prezzu avete u pruduttu ghjustu;

Perchè hè un ochju in u campu medico;

Perchè hè una chance chì a vostra marca face in u globu.

Ùn pudete micca mancà una opportunità cusì.

Hisern, indipendentemente da tutti l'ostaculi, hà fattu a so strada à FIME.

wfwfw
fimu

U 27 di lugliu di u 2022, a 31ª Esposizione Medica Internaziunale di Florida (FIME) hè stata in u Miami Beach Convention Center in i Stati Uniti.FIME hè a più grande fiera medica in America cù cumpratori micca solu da Florida ma da l'America Latina.Cù attori in u globu, 360000㎡zona di esibizione è 1200 imprese, questa era una gala medica d'alta tecnulugia cù tutti i grandi fucili è i capi d'opinioni chì cuntribuiscenu à l'industria di a salute globale.

L'equipaggiu di anestesia, monitoraghju è terapia intensiva di Hisern hà fattu a so apparizione nantu à a fiera, dimustrendu à u mondu u prugressu di l'innuvazione.Inseme cù i culleghi, ci concentremu nantu à i prublemi caldi in l'industria è custruiscenu un futuru innovatore.

In questa fiera medica di 3 ghjorni, Hisern cù i so prudutti integrati è cumplessi hà guadagnatu una grande attenzione è un altu lode cum'è u sensoru di pressione dispunibile, u circuitu di respirazione anesteticu dispunibile, l'elettrodu neutru, ecc. .

Hisern hà purtatu l'esperienza più diretta cù i visitori.A squadra d'elite di a Cumpagnia hè ancu vultata à cumunicà cù i visitori è i clienti, cerchendu partenarii è mustrà l'idea, a tecnulugia è i prudutti di Hisern.

Hisern hè stata focu annantu à l'innuvazione è a R&D da a so fundazione.Cù 45 brevetti è 12 prughjetti maiò di scienza è tecnulugia in corso, Hisern guida una squadra di R&D di talenti da l'impresa, l'università è l'uspidale, è hà creatu un sistema specializatu di "anestesia è terapia intensiva".Furnemu prudutti affidabili è serviziu à i clienti à i pazienti in anestesia è unità di terapia intensiva, è custruiscenu una piattaforma di ricerca intelligente per l'anestesia è a terapia intensiva.

Hisern hà da mantene l'innuvazione è furnisce prudutti affidabili à i clienti sottu u principiu di Cuntinuà a Vita cù Professione.Cerchemu ancu partenarii cù i so cumpagni di culleghi è cuntribuiscenu à u sviluppu di l'industria.


Tempu di Postu: Aug-03-2022